Ми допомагаємо бізнесам збільшувати продажі та залучати нових клієнтів за допомогою ефективної реклами у соціальних мережах та Google.
Проаналізуємо Вашу нішу та сайт за допомогою інструментів Google, побудуємо перспективу стабільного зростання, орієнтуючись на показниках, використовуючи маркетингову стратегію та можливості рекламного кабінету. Робимо аудит сайту та рекламного кабінету, з можливістю самостійного налаштування чи користуючись нашими послугами.
Пропонуэмо вам безкоштовну консультацію щодо того, як таргетована та контекстна реклама може допомогти досягти ваших цілей.
На нашій консультації ми можемо обговорити:
- Вашу поточну стратегію реклами.
- Потенційні аудиторії, які можуть бути зацікавлені у вашому продукті/послузі.
- Конкретні кроки, які ми можемо зробити для збільшення конверсій та зростання вашого бізнесу.
Володіння інструментами: — Google Search, Google Display, Google Shopping, Google Performance Max, Google Youtube Ads, Meta Lead Ads, Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads Editor, Looker Studio, Google Tag Assistant, Google Merchant Center.
Вміння працювати з таблицями даних (фільтри, формули, зведені таблиці тощо). Дотримання дедлайнів. Наявність сертифікатів Google Ads. Аналіз виконаних завдань, уміння робити висновки. Здатність працювати з великою кількістю інформації та проєктів одночасно. Логічне мислення та здатність до аналізу. Самостійність, автономність, відповідальність. Чіткість і прискіпливість до деталей. Креативне мислення. Усунення помилок, пов’язаних із системою відстеження, креативами, параметрами націлювання кампаній тощо.
Моніторингу основних конкурентів та пошук нових ідей. Проведення аудитів на відповідність сайтів вимогам Merchant Center. Реєстрація і налаштування облікових записів Google Ads, Google Analytics, Merchant Center. Ведення статистик та заповнення звітів. Пряма комунікація з клієнтами. Підбір таргетингу, ключових слів і мінус-слів для кампаній, налаштування ретаргетингу та кампаній з різного формату. Складання оголошень та постановка ТЗ дизайнерам чи AI. Регулярна оптимізація рекламних кампаній: робота над пошуковими запитами, корекція ставок, реструктуризація кампаній.
Моніторинг та корекція основних показників ефективності рекламних кампаній: ROMI, CPA, CPL, доля рекламних витрат. Моніторинг основних показників якості рекламних кампаній: CTR, CPC, CPM, Quality Score. Аналітика результатів реклами, пошук точок зросту, проблемних сегментів трафіку, аудиторії тощо. Перевірка подій, налаштування цілей.
Написання ТЗ на впровадження events, електронної торгівлі, динамічного товарного ремаркетингу. Планові KPI по проєктах. Готувати медіаплани. Аналізувати ефективність рекламних кампаній, знаходити точки зростання результату та покращень.
Харьков
| 18 июня 2024, Роман, номер: 12531, просмотры: 43